zaterdag 28 mei 2011

Uitnodiging Communie Nikitta

Ik schaam me dood, het is bijna een jaar geleden dat ik nog iets geplaats heb. Het is niet dat ik niets mee gemaakt heb hoor, alleen geen tijd gemaakt om het hier te zetten. ik gan u toch weer regelmatig proberen om iets te posten.
Volgende week doet ons Nikitta haar communie en natuurlijk heb ik de uitnodigingen zelf gemaakt.
Hier zijn ze:

Zo ziet de uitnodiging er uit als ze dicht is.












Nu ben ik nog bezig met het maken van een bloemenversiering voor in de auto. Dus dat heb je nog te goed.
Deze heb ik oog ingezonden voor de wedstrijd van scrapfever, die als opdracht had maak een cadeau envlop.

1 opmerking:

Marjolijn van Elsberg zei

Bieke, wat een prestatie!!!! Ik sta helemaal versteld van je prachtige envelop, en heel eerlijk vind ik het een grote eer dat je mijn workshop als voorbeeld voor je uitnodigingen hebt gebruikt. Nu gaat echter alle eer naar jou want je hebt mijn creatie ver overtroffen. Ik vind hem helemaal geweldig met zoveel mooie details, het cadeautip envelopje, de bloemen , de afwerking. Je prachtige handschrift!!! Een groot compliment!!! En dan te bedenken dat je er waarschijnlijk nog veel meer hebt gemaakt. Petje af hoor!!!!
Groetjes Marjolijn.