donderdag 4 juni 2009

Eindelijk nog eens tijd

om te bloggen en mijn laatste creaties te laten zien.

Onze Thibau is op 20 april voor het eerst naar de peuterklas gegaan. Jammer genoeg bleef zijn juf nog maar een weekje werken voor ze in bevallingverlof ging, dat vroeg dus om een kadootje. Maar ons Nikitta wilde dan ook een kadootje geven. Dus ben ik in actie geschoten. Thibau heeft een boekeje getgeven voor de eerste foto's van de baby.



Ons nikitta heeft een inspiratieboekje afgegeven dat ik gemaakt heb naar aanleiding van het onlineweekend van het scrapfever forum.




Dan heb ik nog een lootje gemaakt voor een secretscraplift. Maar omdat ik meer spreads maak dan loose lootjes is het dus een spread geworden. De foto's zijn van onze vorige vakantie in Duinrell.

Ik zie dat ik van het tweede deel nog een foto moet nemen.

3 opmerkingen:

Brenda zei

Ik vind je creaties erg leuk geworden. Je hebt inderdaad niet stil gezeten.

Ellen zei

Vind je inspiratieboekje helemaal super!! Heel mooi papier!
Je lootje is ook erg leuk..

Ellen zei

zo jij gaat er weer goed tegenaan leuke cadeautjes vooral dat babyboekje vind ik heel leuk