dinsdag 20 januari 2009

Boekje Superheldendag

Eindelijk kom ik er nog eens toe om mijn blog wat bij te werken. Ook al zijn we al voorbij de helft van januari, wil ik toch iedereen nog een gelukkig nieuwjaar wensen.
Ik wou jullie mijn eerste boekje tonen dat ik dit jaar gemaakt heb. Het formaat is 20x20 cm. Ik ben er zelf tevreden over. Alleen moet ik nog een kaft maken voor er omheen te doen.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

12 opmerkingen:

Anoniem zei

heel erg mooi!!
groetjes,
Loes

wij drietjes zei

Wat een super gaaf boekje is dat geworden!! En wat een mooie herrinnering aan een volgens mij super(helden) dag!

Liefs, Marije

Mazina zei

Dat was een hele klus, maar je hebt wel eer van je werk! Erg leuk boekje!

groeten
Mazina

pruts zei

wat een hoop pagina's !!!
heel mooi Bieke !!

ScrapEnjoy zei

Wow, wat een werk is dat geweest meis, maar het resultaat mag gezien worden.

vr.gr. Lilian

Anoniem zei

Echt hartstikke leuk en wat een mooie herinnering voor je dochter later. Goed hoor, en nu lekker shoppen!!!!!

Inge zei

Leuk boekje heb je ervan gemaakt Debbie!
Leuke herinnering!

sam zei

dat is vast een hoop werk geweest maat t ziet er heel leuk uit!
groetjes sam

Krisje zei

Heel mooi Bieke! Wat een werk! Krisje xxx

Anoniem zei

Wow Debby wat heb je daar een werk aan gehad!!!!!!!!!
Maar het ziet er echt heel leuk uit, lekker vrolijke kleuren!

Groetjes Nicole

Ellen zei

zo jij bent druk bezig geweest , mooie reportage van zo'n heldinnendag .
wat heeft Nikkita toch prachtige blonde haren , schattig meiske dat het verdient om in het zonnetje te worden gezet.

Resie06 zei

amai jij verbeterd ook met de dag hoor ze zijn prachtig en ik heb een verassing voor jou op mijn blog! Je moet maar eens gaan kijken bij de awards