zondag 28 september 2008

Miniboekje Zwemmen

Hier ben ik weer. Ik wou jullie even tonen dat ik ook wat dingens gemaakt hebt. De laatste tijd heb ik bijna alleen maar mijn aankopen laten zien. Dus om jullie te laten zien dat het niet ligt te verstoffen in mijn kast. Vorig weekend heb ik een miniboekej gemaakt met foto's van ons Nikitta toen ze ongeveer een jaar oud was en we samen met Tante Kathleen gaan zwemmen zijn.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket



Dat was het voor vandaag. Nu ga ik me klaar maken, want deze middag hebben we een feestje voor Yves zijn verjaardag en ook voor onze Thibau zijn verjaardag. En ik ga dus weer foto's maken.
Tot de volgende keer.

6 opmerkingen:

wij drietjes zei

Wat een super lief boekje! Schattige foto's leuke embellies en een prachtige strik op de voorkant! Ik vind heb geweldig! helemaal af :)
Een heel fijn feest vanmiddag!

Liefs, Marije

Chantal zei

Leuk boekje geworden en wat een waterratje zeg. Lief!

Ellen zei

dat ziet er leuk uit ik vind vooral de manier waarop je de foto's gemat hebt met een doodle erop p[rachtig en die eerste blz. met dat kantjes frame is zo mooi. Nikita was duidelijk in haar element in het water.

ScrapEnjoy zei

Wat een schitterend boekje je kan zien dat de kinderen genieten.
Een fijne dag.

gr. Lilian

Anoniem zei

Wat een leuk boekje geworden!

Angela zei

oh wat is ie schattig geworden en wat zijn die foto's ook leuk zeg!