woensdag 4 juni 2008


Op het SF forum doe ik meen aan een Circle Journal. Deze spread is mijn bijdrage aan de Cj van Suzanne, die als thema heeft 'Mijn favoriete stad'. Verder ben ik druk bezig met kaartjes maken, nog een spread aan het maken. Ik wil ook nog een box maken voor mijn stempelafdrukjes aan de hand van een voorbeeld uit Cards Only. Eigenlijk wil ik zoveel doen en zijn de dagen een beetje te kort.
We hebben vandaag nog een nieuw speeltje gekocht, een videocamera. Dus je weet wel wat ik de komende dagen ga doen, hem grondig uittesten.
Tot een van deze dagen.

Groetejs Debby.

2 opmerkingen:

Mich zei

Veel plezier met de videocamera. Dat is altijd allemaal een beetje zoeken in het begin he, hoe alles werkt. Dat is het nadeel van al die dingen, die handleidingen.

pruts zei

tja, typisch zeker te weinig tijd !!!
heel mooie lo !!! ik vind het moeilijk om te combineren met rood.